Ssc pirmasis
Ssc antrasis

„Ford“ elektrifikuotų modelių spurtas: iki 2022 m. aplenks benzininius ir dyzelinius

Frankfurto automobilių parodoje „Ford“ tesi savo pažadą vartotojams: netolimoje ateityje gamintojas elektrifikuos daugumą savo modelių. Prognozuojama, kad iki 2022 m. pabaigos „Ford“ elektriniai modeliai pagal pardavimus aplenks benzininius ir dyzelinius „giminaičius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dar šiemet pavasarį Amsterdame „Ford“ atskleidė savo ateities viziją – nuo šiol visi nauji koncerno modeliai turės bent dalelę elektros – nuo „Mild Hybrid“ jėgainių, kur elektrinis variklis atlieka tik pagalbinę funkciją, iki grynų elektromobilių.

„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera

Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatė elektromobilį ID.3. Pirmasis MEB elektromobilių platformos modelis yra neutralus CO2 atžvilgiu. Išskirtinė ID.3 1ST versija bus komplektuojama su populiariausia 58 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 420 km (pagal WLTP), rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Bugatti“ teigia, kad gali viršyti 500 km/val. greitį, tiesiog jie to nenori

Greičiausių pasaulyje serijinių automobilių gamintojas „Bugatti“ neseniai į automobilių pramonės istorijos puslapius įrašė naują rekordą – specialiai parengtas, bet gamybai jau paruoštas šio gamintojo modelis „Chiron“ pasiekė didesnį nei 300 mylių per valandą (483 km/val.) greitį. Gamintojas teigia, kad galėjo pasiekti ir geresnį rezultatą, tiesiog jiems to nereikia.

Lietuvos įmonės perka naujesnius ir brangesnius automobilius

Per pirmąjį 2019 m. pusmetį „Swedbank“ su šalies įmonėmis pasirašė automobilių lizingo sutarčių už beveik 31 mln. eurų sumą, tai yra 7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Banko duomenimis, 4 iš 5 verslo įmonių lizingu įsigyjamų automobilių buvo nauji. Didžiausias automobilių finansavimo poreikio šuolis fiksuotas tarp smulkių ir vidutinių įmonių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintas „Iveco Daily“: įrodymas, kad furgono vairavimas – tikras darbas

Vienoje rankoje laikydamas termopuodelį, sklidiną karštos kavos, o kitoje užrašinę su šiandieninės kelionės maršrutu, jaunas ūkininkas, dėvintis languotus marškinius, mėlyną liemenę ir batus kiek dengiančius džinsus, ropščiasi į savo darbo įrankį, kuris padės išvežioti derlių į prekybos vietas. Tas darbo įrankis – tai atnaujintas „Iveco Daily“ furgonas.

Suskaičiavo, kurie naudoti automobiliai Lietuvoje aplinką teršia labiausiai ir kurie mažiausiai

Vis garsiau kalbant, kad jau 2020-ųjų sausio 1 dieną bus pradėtas skaičiuoti automobilių taršos mokestis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“ panagrinėjo, kokių gamintojų transporto priemonės patikros metu dažniausiai „išbrokuojamos“ dėl išmetimo sistemos trūkumų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Puikiai suvokdami koks nepopuliarus bus sprendimas paversti taršiausius finansiškai nepatraukliais, Vyriausybė lig šiol atskleidė tik kai kuriuos būsimojo taršos mokesčio projekto detales, todėl klausimų kas, kaip, kada, kiek, kodėl tebėra gerokai daugiau nei atsakymų.

Paskola automobiliui: kuo skiriasi lizingas nuo tarpusavio skolinimosi platformų?

Ne kiekvienas galime įsigyti automobilį kada tik panorėję, todėl nereta išeitis – paskola automobiliui. Rinkoje gausu paskolos galimybių, tad kaip išsirinkti geriausią ir viską teisingai apgalvoti? Palyginsime du skolinimosi būdus – lizingą ir „paskolas iš žmonių“ (angl. P2P lending). Šiame straipsnyje atkreipsime jūsų dėmesį į svarbiausius aspektus renkantis teisingą ir protingą būdą skolintis. 

Stovėjimo vietos įsigijimas dar negarantuoja ramybės: sumoki tu, bet stato, kas nori

Tikriausiai ne vienas Vilniaus daugiabučių gyventojas yra susidūręs su nemaloniu jausmu, kai grįžus namo nepavyksta rasti vietos, kur pastatyti automobilį. Kai kurie gyventojai kenčia ir susitaiko su šia problema, tačiau kiti, neapsikentę perpildytų kiemų, situaciją bando reguliuoti įrengdami užtvarus arba įsigydami asmenines parkavimo vietas. Tačiau vienas būdas gali būti neteisėtas, o kitas – negarantuoja, kad vietos neužims vairuotojas, kuriam vieta nepriklauso.

Kaip iš Italijos neparsivežti baudos už parkavimą: mokytis spalvų, mokėti pinigus ir tikėtis sėkmės

Italijoje galioja savos eismo taisykles. Ne tik tos, kurias išmokai per vairavimo pamokas ir kurių didžioji dalis taikoma daugelyje kraštų. Vairuotojai italai – greiti ir truputį įsiutę, bet drąsūs ir išradingi, ypač kai reikia pastatyti automobilį ten, kur nėra vietos ar apskritai draudžiama. Užsieniečius tokia tvarka glumina, nes ne vien italų elgesį sunku perprasti, bet ir standartiniams ženklams iššifruoti prireikia laiko bei italų kalbos žinių.

Didmiesčiai ruošiasi rugsėjo eismo iššūkiams: probleminių vietų bus, tačiau yra ir gerų naujienų

Nors vasara dažniausiai lepina karščiu, šiltuoju metų laiku didmiesčių gatvėse pastebimas eismo srautų atvėsimas. Visgi atėjus rugsėjui viskas apsiverčia aukštyn kojomis ir nuo pat pirmųjų rudens dienų didmiesčių gatves užplūsta automobiliai. Ko tikėtis Vilniaus ir Kauno vairuotojams ir kaip ruošiamasi eismo karštinei?

Perspėja, kad vaizdo registratorių įrašus vairuotojai turėtų naudoti ypač atsakingai

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino asmeninius duomenis Europos Sąjungoje (ES) vertinti jautriau, tačiau vaizdo registratorius naudojančių Lietuvos vairuotojų įpročiai dėl to iš esmės nepakito. Draudikai teigia nepastebintys, kad jiems pateikiamų eismo įvykių įrašų kiekis būtų padidėjęs ar pastebimai sumažėjęs, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Kai po medžiais stovėjęs automobilis aplimpa apnašomis: skubėkite nuplauti, tik nepilkite karšto vandens

Saulėti ir sausi orai džiugina tuos, kurie mėgsta šilumą. Tačiau kai kurie vairuotojai dėl tokių orų džiaugiasi ne visada, nes tokios sąlygos verčia „pravirkti“ medžius ir po jais stovinčių automobilių kėbulus ir stiklus nusėti lipniais ir sunkiai nuvalomais nešvarumais. Ar įmanoma šiais nešvarumais atsikratyti greitai ir lengvai, nepažeidžiant automobilio lako ir dažų sluoksnio?

Naujasis „Mazda 3“ sedanas: ar vienas trūkumas gali nubraukti visus privalumus?

Daugelis tikriausiai jau seniai pamiršo tokį automobilį kaip „Mazda 323“. Kadaise tai buvo pagrindinis šio gamintojo ginklas kovoje su kitais kompaktinės klasės hečbekais. Tai buvo nuobodus metalo gabalas, kuris sukeldavo ne pačias geriausias emocijas. Tačiau revoliucija tapęs „Mazda 3“ buvo naujas ir aštrus pjūvis šiame segmente. LRT.lt išmėginta ketvirtoji modelio karta šį pjūvį tęsia toliau.

Ketvirtoji RS ikonos karta: naujasis „Audi RS 6 Avant“

Pristačius naują „Audi RS 6“, „Audi Sport“ verčia naują galingų „Avant“ universalų istorijos puslapį. Dar didesnė galia, drauge su didesnį efektyvumą užtikrinančia daline hibridine technologija, užtikrina, kad „RS 6 Avant“ yra puikus palydovas visiems gyvenimo atvejams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lietuvoje jau parduodamas atnaujintas „Škoda Superb“

Praėjus trejiems su puse metų nuo trečiosios kartos „Škoda Superb“ modelio debiuto, čekų gamintojo flagmanas visapusiškai modernizuotas. Be to, nuo šiol „Superb“ pirmą kartą siūlomas ir su „Scout“ versija, o netrukus bus pristatytas ir „Superb iV“ – modernus „plug-in“ tipo hibridas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Powered by BaltiCode